خدماتی پاک شو

ساعت کاری

8 الی 21

ایام کاری

شنبه الی جمعه

شستشوی صندلی اداری در محل
شستشوی انواع صندلی اداری، شرکتی و… با دستگاه در محل

ارائه خدمات شستشوی صندلی در محل در تهران با دستگاه مخصوص شستشو و دستگاه خشک کن و با استفاده از مواد شوینده و پاک کننده های مخصوص درتمام مناطق تهران توسط کادری مجرب با بهترین کیفیت و با ارائه فاکتور و مهر خدماتی پاک شو

  • خدمات ما:
  • شستشوی صندلی سالن همایشات
  • شستشوی صندلی اداری و شرکتی
  • شستن صندلی مراکز آموزشی
  • شستشوی صندلی کافه و رستوران ها
  • شستن صندلی های هتل ها و مسافر خانه ها
  • شستشوی مبلمان اداری
  • شستن صندلی های تئاتر و سینما ها و …

خدمات دیگر ما به شرکت ها و ادارات: شستشوی موکت

برای مشاهده نمونه کارها میتوانید به بخش نمونه کارها مراجعه کنید و تعدادی از نمونه کارهای انجام شده را مشاهده کنید.

قیمت شستشوی صندلی در محل در تهران

در این بخش قیمت شستشوی صندلی از جمله: صندلی اداری و شرکتی، کافه رستورانها، مراکز آموزشی و سالن های برگزاری همایشات به صورت کامل درج شده است. تمام نرخ ها به روز میباشد.

نرخ و قیمت خدمات شستن صندلی در محل بر اساس تعداد صندلی ها تعیین میشود که در جدول زیر درج شده است. تاریخ بروزرسانی قیمت: ۵ روز قبل

تعداد صندلی هاقیمت هر یک عدد صندلی
۱۰ تا ۲۰۰ عدد صندلی۶۰,۰۰۰ تومان
۲۰۰ تا ۴۰۰ عدد صندلی۵۵,۰۰۰ تومان
۴۰۰ تا ۶۰۰ عدد صندلی۵۰,۰۰۰ تومان
بیشتر از ۶۰۰ عدد صندلی۴۵,۰۰۰ تومان
مبلمان اداری (هر یک نفره)۱۰۰,۰۰۰ تومان
هزینه سرویس (ایاب و ذهاب)رایگان
نرخ و قیمت شستشوی صندلی در محل در تهران

نکته مهم: حداقل سرویس و حداقل تعداد صندلی برای شستن ۱۰ عدد میباشد یعنی اگر تعداد صندلی ها کمتر از ۱۰ عدد باشد همان هزینه ۱۰ عدد یعنی (مبلغ ششصد هزار تومان) محاسبه و دریافت میشود.

شستن صندلی در محل در تهران

صندلی ها و مبلمان علاوه بر کاربردی که دارند جزء اشیاء تزئینی عالی ادارات، شرکت ها، سالن همایشات و کافه رستوران ها هستند و زیبایی خاصی را به دفتر، سالن و محل کار شما می دهند. آنها ممکن است از نظر اندازه ، شکل و نوع پوشش متفاوت باشند که باید از مواد شوینده متناسب و مخصوص با نوع آن استفاده شود.

مطالبی که دیگران مطالعه کرده اند: مبل شویی در منزل تهران

اگر قصد شستشوی صندلی های پارچه ای خود را دارید و به یک شستشوی سریع و با کیفیت نیاز دارید که در اسرع وقت برای انجام خدمات به محل کار شما بیایند میتوانید به ما اعتماد کنید و پاک کردن و تمیز کردن صندلی های خود را به ما بسپارید تا به وسیله دستگاه و با استفاده از مواد شوینده و مواد لکه بر، صندلی هایی تمیز و نظیف با شما تحویل دهیم.

شستشوی صندلی اداری پارچه ای در محل

شستن انواع صندلی اداری پارچه در محل مورد نظر شما

تمیز کردن و شستن صندلی اداری و انواع دیگر صندلی ها چگونه انجام می شود؟

تمیز کردن صندلی با روش شستشوی نیمه خشک انجام می شود یعنی صندلی ها آبکشی نمیشوند و فقط سطح مبلمان و صندلی ها خیس میشود زیرا اگر کاملا خیس و آبکشی شود باعث آسیب به بافت اسفنجی و بدنه آنها میگردد.

تکنسین ما برای آسایش شما به محلی که شما انتخاب میکنید میروند و کار شستشوی صندلی‌ها را انجام میدهند برای شستن صندلی در محل، از مواد شوینده و پاک کننده های متناسب با نوع پوشش صندلی‌ها استفاده میشود.

در ادامه مراحل و نحوه شستن صندلی ها به طور کامل توضیح داده شده است.

مراحل شستشوی صندلی در محل

شستن صندلی های اداری و شرکتی، کافه رستورانها، سالن همایشات، تئاتر و سینماها و انواع دیگر صندلی‌ها طی ۳ مرحله انجام خواهد شد که به ترتیب بیان شده است ما نهایت سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا با استفاده از مواد با کیفیت و با به کار گیری تکنسین با تجربه و متعهد بهترین نتیجه را به شما ارائه دهیم.

۱_ آماده کردن مواد و دستگاه برای شستشو

در مرحله اول شستشوی صندلی در محل ، شامپو و ترکیبی از مواد شوینده و پاک کننده در مخزن دستگاه ریخته میشود سپس با دستگاه برسر که به صورت چرخشی کار میکند و هم زمان شامپو و مواد به سطح صندلی تزریق می شود و برس به واسطه موتور به چرخش در می آید که موجب تمیز شدن کامل سطح صندلی میشود.

۲_ خشک کردن صندلی ها

در این مرحله با دستگاه وکیوم صنعتی که دارای ۳ موتور قدرتمند است عمل خشک کردن صندلی‌ها انجام میشود که به واسطه قدرت مکندگی و مکش این دستگاه، تمام مایعات، کف و کثیفی حاصل از شستشوی از روی صندلی یا مبلمان اداری جذب و برداشته میشود.

۳_ مرحله آخر لکه گیری صندلی های پارچه ای

بعد از مراحل ذکر شده و بعد از اتمام کار، تکنسین ما دوباره سطح صندلی ها و مبلمانی که شسته شده‌اند را بررسی میکنند تا اگر لکه ای وجود داشت آن را لکه گیری کنند و در صورت نیاز دوباره مراحل شستشو را انجام دهند.

زمان خشک شدن صندلی ها بعد از شستشو

بیشترین سوالی که از ما پرسیده میشود این است که بعد از شستشو چقدر طول میکشد تا صندلی ها کاملا خشک و قابل استفاده شوند؟ به طور معمول صندلی ها طی ۳ الی ۴ ساعت کاملا خشک میشود که البته در بعضی از انواع آن ممکن است زمان خشک شدن یک ساعت بیشتر یا کمتر شود.

تعیین زمان شستشوی صندلی ها و مبلها

ساعات کاری و فعالیت شرکت ها، ادرات، مراکز آموزشی، هتل ها، کافه رستورانها و تئاتر و سینماها ممکن است به دلیل زمان کاری، تغییر شیفت و یا عوامل دیگر با هم متفاوت باشد و ممکن است که فقط در تایم معینی بخواهید که خدمات مورد نظر انجام شود.

از این رو ما تعیین زمان شستشوی صندلی ها و مبلمان را بر عهده شما میگذاریم و شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز که مایل هستید زمان انجام خدمات را تعیین کنید .

ما در تمام ایام و ساعات تعطیل سال فعالیت داریم پس در صورت نیاز به خدمات شستشو و تمیز کردن صندلی ،در هر تایمی میتوانید با ما تماس گرفته تا ما پرسنل خود را برای ارائه خدمات بفرستیم.

مواد شوینده مورد استفاده برای شستن صندلی در محل

مواد شوینده ای که برای شستشو و خشکشویی صندلی در محل استفاده میشود حاوی تگزافن و ترکیبی از شامپوی مخصوص، مواد لکه بر و مواد خوش بو کننده است که سازگاری کامل با جنس پارچه ای صندلی‌های را دارد ما این تضمین را به شما میدهیم که کوچکترین آسیبی به پارچه و بدنه صندلی ها نخواهد رسید.

آیا نوع شستشو برای همه صندلی ها یکسان است؟

همان طور که در ابتدا بیان کردیم ما به همه مراکز اداری، تجاری و آموزشی خدمات ارائه میدهیم اما هر کدام از این مراکز بسته به نوع فعالیت، دارای صندلی های متفاوتی هستند یعنی از جهت نوع جنس پارچه، نوع جنس بدنه، نوع چیدمان، شکل ظاهری و رنگ متفاوت هستند و با هم فرق دارند.

صندلی ها به طور کلی به ۳ گروه تقسیم میشوند که شامل موارد:

  • صندلی اداری و شرکتی
  • صندلی کافه رستوران ها
  • صندلی تئاتر، سینما و سالن همایشات

از این رو ممکن است در بعضی از صندلی‌ها، نوع شستشو، نوع دستگاه و نوع مواد مورد استفاده متفاوت باشد که در ادامه هر کدام را به صورت مختصر و کوتاه توضیح داده ایم:

۱_ شستن صندلی اداری و شرکتی

شستشوی صندلی اداری
شستشوی صندلی اداری و شرکتی

صندلی های این مراکز دارای چرخ به جای پایه های معمولی و ثابت هستند نوع بدنه آنها استیل و نوع جنس سطح آنها در ۲ نوع پارچه ای و چرمی و گاها ترکیبی از هر دو میباشد.

اولین تفاوتی که وجود دارد چرخ دار بودن و متحرک بودن آن است و حتما باید یکی از پرسنل صندلی را نگه داشته و فرد دیگر کار شستشو را انجام دهد. تفاوت دیگر در نوع مواد مورد استفاده برای شستشوی صندلی اداری است زیرا برای این نوع صندلی ها از مواد و پاک کننده های نسبتا قوی تری استفاده میشود.

شاید این سوال برای شما پیش آید که چرا از مواد پاک کننده قوی برای شستن صندلی اداری استفاده میشود؟

به دلیل اینکه هر روز مقداری گرد و خاک بر روی صندلی ها جمع میشود و کارمندان هر روزه از آنها استفاده میکنند در نتیجه این گرد و خاک به بافت صندلی ها نفوذ میکنند و حالت کهنگی به خود میگیرند از این رو از مواد شوینده نسبتا قوی برای شستن آنها استفاده میشود.

۲_ شستن صندلی تئاتر، سینما و سالن همایشات

شستشوی صندلی سینما و سالن همایشات
شستشوی صندلی سینمایی و سالن برگزاری همایشات

صندلی هایی که در این اماکن استفاده میشود در ۹۰ درصد مواقع پارچه ای هستند و دارای پایه های ثابت میباشند که معمولا به کف زمین چسبیده اند و قابلیت جا به جایی را ندارند.

تفاوتی که در شستشوی این نوع صندلی وجود دارد نوع دستگاه مورد استفاده است زیرا صندلی‌های این مکان‌ها در کنار همدیگر نصب میشوند و قابلیت جا به جایی را ندارند و با دستگاه معمولی نمیتوان قسمت هایی از صندلی ها را که بسیار نزدیک به هم هستند را شست.

بنابر این برای تمیز کردن و شستن این قسمت از صندلی ها، از دستگاه پاشش و مکش در کنار دستگاه معمولی استفاده میشود تا همه قسمت ها به طور یکنواخت شسته و تمیز شوند.

۳_ شستشوی صندلی کافه و رستوران ها

کافه ها و رستوران ها به طور معمول از صندلی های پارچه ای استفاده میکنند و بر خلاف صندلی های اداری داری چرخ نیستند و پایه های آنها ثابت هستند چیزی که در شستن این نوع صندلی ها متفاوت است مواد مورد استفاده میباشد.

زیرا معمولا لکه هایی که بر روی این نوع صندلی ها ایجاد میشود از نوع چربی و انواع نوشییدنی است پس در هنگام شستشو از مواد لکه بر روغن استفاده میشود.

4 در مورد “شستشوی صندلی در محل , خشکشویی صندلی”

  1. کار ششتشوی صندلی شرکتی که جنس قسمت پشتیه صندلی حالتی توری داره انجام میدید؟

  2. سلام و درود ما یک شرکت دانش بنیان هستیم و قصد داریم سفارش شستشوی صندلی شرکت که حدودا ۳۰۰ عدد است رو بدیم اما کف شرکت پارکت هست خواستم بدونم که وقتی شستشو رو انجام میدید به پارکت آسیبی وارد نمیشه؟

    1. درود بر شما. خیر در هنگام شستشو فقط مقدار کمی از آب و مواد شوینده بر روی زمین ریخته میشود که توسط دستگاه جمع میشود. مواد شوینده ای که استفاده میکنیم هیچ گونه آسیبی به پارکت های کف نمیرساند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا