خدماتی پاک شو

ساعت کاری

8 الی 21

ایام کاری

شنبه الی جمعه

مبل شویی در شمال تهران

ما به عنوان یکی از مراکز مبل شویی در تهران هم اکنون خدمات مبل شویی در شمال تهران را به صورت تخصصی انجام میدهیم. ما شستشو و نظافت مبل را در منزل و خانه شما با دقت بسیار زیاد، با بهترین کیفیت و بدونه هیچ گونه آسیبی در مکان و زمانی که شما تعیین کرده اید انجام می دهیم.

شستشوی، نظافت و تمیز کردن مبلها در محل و منزل مشتری و با دستگاه و مواد مخصوص مبل انجام میشود و نیازی زیادی به جابه جایی نیست. مبل ها و صندلی هایتان را در حضور شما و به روشی ایمن و تضمین شده و بهداشتی شسته و تمیز میکنیم.

قیمت شستشوی مبل در تهران

خدمات مبل شویی در شمال تهران برای انواع مبلمان

همان طور که میدانید مبلمان نیز مانند تمام وسایل دکوری و وسایل راحتی دیگری که در منزل و محیط کار استفاده میشود ممکن است از نظر جنس بدنه، جنس و رنگ پارچه، تعداد و نوع مبلها با هم بسیار تفاوت داشته باشند.

شرکت ما که سرویس دهنده مبل شویی در شمال تهران میباشد مبلهای شما را از هر جنس، رنگ و نوعی که باشد شستشو میدهد و تضمین میکنیم که کوچکترین آسیبی به آنها وارد نمیشود.

مناطقی که بیشترین درخواست سفارشات را دارند؟

شرکت ما در حال حاضر در تمام مناطق تهران سرویس میپذیرد اما درخواست خدمات مبل شویی در منزل در شمال تهران بیشترین تعداد سفارشات ما را در بر میگیرد در ادامه نام سه منطقه که بیشترین حجم سفارشات را درخواست میکنند درج شده است

جدول بیشترین حجم سفارشات

در جدول زیر نام ۳ محدوده ای که بیشترین حجم و تعداد سفارشات مبل شویی پاک شو را درخواست کرده اند درج کرده ایم در صورتی که ساکن این محدوده از شمال تهران هستید میتوانید مورد مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات لازم را کسب کنید.

منطقه و خدماتتعداد سرویس ها
مبل شویی در زعفرانیه , ولنجکدو سرویس در این منطقه
مبل شویی در تجریشیک سرویس
مبل شویی در نیاوران و جماراندو سرویس در این منطقه

خدمات مبل شویی در منزل شمال تهران چگونه انجام میشود؟

مرحله اول: در هنگام ارائه خدمات مبل شویی در منزل در شمال تهران ، قبل از شروع مراحل شستشوی مبل در منزل ، گرد و غبار و خاک موجود بر روی سطح مبلمان با کمک دستگاه مکنده وارداتی خلا از نوع صنعتی ما گرفته می شود.

مرحله دوم: سپس لکه های روی مبل قبل از شروع فرایند شستشوی مبل با حلال های مخصوص لکه بری برطرف می شود. سپس با دستگاه ها پولیشر کوچکی که دارای برسر های نرمی میباشد که به صورت دورانی شروع به چرخش میکنند و همزمان مواد شوینده (شامپو و مخلوطی از لکه بر ها) آلودگی ها ، لکه ها ، باکتری ها و میکروب های موجود در کاملا تمیز میشوند.

مرحله سوم: و در انتها توسط جارو برقی صنعتی تمام مایعات و کثیفی حاصل از عمل شستشو از روی مبلمان تمیز میشود.

نکته مهم در خصوص مبلمان چرمی

مبل های چرم به دلیل جنس آن بهتر است شسته نشوند و فقط با دستمال مرطوب و یا بهترین کار استفاده از واکس ها و روغن های که مخصوص وسایل چرمی تولید شده اند تمیز شوند تا از طول عمر و زیبایی آنها کاسته نشود. استفاده از مواد روغنی مخصوص اینگونه مبلمان باعث نرم ماندن و جلوگیری از شکنندگی آنها نیز میشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا