خدماتی پاک شو

ساعت کاری

8 الی 21

ایام کاری

شنبه الی جمعه

مبل شویی در نیاوران و جماران

ما به عنوان یک سرویس دهنده مبل شویی در شمال تهران هم اکنون اقدام به ایجاد سرویسی جداگانه و مخصوص مبل شویی در نیاوران و جماران کرده ایم.

کادری که ما برای خدمت رسانی در این مناطق انتخاب کرده ایم دارای سابقه طولانی مدت و سابقه کاری درخشانی در این صنف هستند که مورد تایید مدیریت شرکت و از نظر مشتریان قبلی ما نیز مورد تایید واقع شده اند.

در صورت تمایل به استفاده از خدمات ما، لطفا سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید چون ممکن است به دلیل حجم بالای سفارشات شماره تماس های ما مشغول باشند با این کار، به ما نیز در تسریع روند سفارشات کمک شایانی خواهید کرد.

خدمات دیگری که به غیر از مبل شویی در نیاوران و جماران ارائه میدهیم

به جز شستشوی مبلمان خدمات دیگری مانند شستشوی صندلی نهار خوری و خشکشویی تشک های خوشخواب نیز ارائه میدهیم لازم به ذکر است که تمامی خدمات شستن صندلی، شستن تشک و مبل شویی در جماران و نیاوران در منزل مشتری انجام میشود و نیازی به حمل و یا جابه جایی نیست.

محدوده ها و مناطق اصلی و فرعی جماران و نیاوران که سرویس دهی داریم

هم اکنون در تمام خیابان ها و محله های این مناطق سرویس دهی داریم که به تعدادی از آنها اشاره کرده ایم:

نیاورانجماران
قنات شمالی، خیام، منظریهخیابان اصلی جماران و باهنر
دارآباد، خداوردیخیابان امیدوار، اژدری و فیضیه
زینالی، عسگری و شفیعیخ حسین پور، چوبینه، برادران سبزی
صنوبر ، کاج، ملاحسینی، ابراهیمی و…خ یاسر، موسوی، هاشمی و …

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما موارد زیر را مطالع کنید

هرگونه سوال و نکته ای که نیاز دارید از تیم پشتیبان ما در مورد خدماتمان بپرسید میتوانید از طریق آیکون چت آنلاین در انتهای صفحه سمت راست به صورت آنلاین با تیم پشتیبان ما که به صورت ۲۴ ساعته آنلاین هستند در میان بگذارید تا در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

انتخاب شرکت های معتبر مبل شویی در جماران و نیاوران

متأسفانه برخی از شرکت های شستشوی صندلی و مبلمان در هنگام مراجعه به منزل مشتری برای ارائه خدمات درخواستی مشتری زمانی که به طور معمولا برای انجام کار لازم است را نمیگذارند و بدونه انجام کار مناسب سریعاً مکانی را که به آن مراجعه کرده اند ترک میکنند که در نتیجه موجب تمیز نشدن پارچه مبلمان و نارضایت مشتری ها شده اند.

از این رو سعی در انتخاب شرکت های معتبر کنید. با این حال ، ما باید بسیار مراقب چنین مواردی باشیم.چون این کاری جدی است و باید توسط متخصصان و شرکت هایی انجام شود که کاملاً مورد اعتماد هستند. ما می دانیم که برخی از شرکت های ارزان نیز ممکن است با قیمت هایی پایین تر، خدماتی که ما ارائه میدهیم را ارائه دهند اما همان طور که در بالا گفته شد اعتبار لازم، زمان لازم و شوینده ها و دستگاه های لازمه را استفاده نمیکنند.

2 در مورد “مبل شویی در نیاوران , جماران”

  1. سلام و درود من ساکن نیاوران هستم درخواست مبل شویی ثبت کرده بودم برام پیامک تایید اومد خواستم بدونم سرویس کاراتون کی میان؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا