خدماتی پاک شو

ساعت کاری

8 الی 21

ایام کاری

شنبه الی جمعه

مبل شویی در پرند

مبل شویی در پرند با دستگاه و مواد مخصوص شستشوی مبلمان و صندلی در تمام مناطق شهر پرند از (فاز ۰ الی ۶) و سرویس دهی به صورت منظم در تمام محله های دیگر پرند در تمام ساعات و ایام هفته

پذیرش سفارش به صورت اینترنتی (سفارش آنلاین) و تماس تلفنی

ما به جز شستن مبلمان در پرند خدمات دیگری نیز ارائه میدهیم که در ادامه درج و توضیح داده شده است

مبل شویی در پرند و خدمات دیگر ما

خدمات دیگری که سرویس کاران ما همراه با سرویس مبل شویی در پرند انجام میدهند موارد زیر است ما تمام این خدمات را به صورت تخصصی در اکثر مناطق استان تهران انجام میدهیم:

  1. شستشوی انواع مبلمان استیل، راحتی،کاناپه، سلطنتی و …
  2. شستن انواع صندلی نهار خوری و میز های پارچه ای
  3. شستن تشک خواشخواب و مبل های تخت خواب شو

قیمت مبل شویی در پرند چقدر است؟

قیمت مبل شویی در پرند به تعداد مبلمان مشتری و اینکه مبل ها معمولی است یا تشک هایش جدا میشود بستگی دارد لازم به ذکر است که هزینه سرویس (ایاب و ذهاب) از مشتری دریافت نمیشود و شما فقط هزینه شستشو را پرداخت خواهید کرد.

ما برای شفاف سازی، نرخ خدمات خود را به طور کامل و واضح درج کرده ایم که میتوانید از طریق دکمه ای که در پایین صفحه قرار داده ایم وارد شوید و قیمت ها را مشاهده کنید.

شستن مبلمان چقدر زمان میبرد؟

سوالی که اکثر مواقع از ما میپرسند این است که شستشوی مبلمان در خانه چقدر زمان میبرد؟ جواب این سوال را نمیشود به صورت دقیق مشخص کرد چون بستگی به تعداد مبل های شما و میزان کثیفی آنها دارد اما به طور میانگین حدودا یک الی یک ساعت و نیم زمان برای شستشو نیاز است.

مبلمان کثیف و پر از لکه برای خانم ها مانند یک کابوس است اما نگران نباشید چون مبل ها و صندلی های شما چه در محل کار باشد و چه در خانه، نیازی به حمل و نقل و جا به جایی نیست بلکه در همان جا شسته و خشک میشوند.

در واقع تمام شرکت هایی که در این حوزه فعالیت دارند کلیه خدمات شستشوی مبل و صندلی را نه تنها در شهر پرند بلکه در همه شهر ها در منزل مشتری و با دستگاه انجام میدهند.

سرویس مبل شویی در پرند در کدام مناطق سرویس دهی دارد؟

ما هم اکنون خدمات مبل شویی در اسلامشهر و مبل شویی در پرند را در تمام این مناطق ارائه میدهیم که برای هر کدام از این مناطق به صورت مجزا سرویس ارائه میدهیم که در حال حاضر در تمام فاز های ۰ تا ۶ شهر پرند و در هفت روزه هفته از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ سرویس میدهیم.

ما برای فاز صفر تا فاز ۲ پرند یک سرویس، برای فاز ۳ و ۴ یک سرویس و برای فاز ۵ و ۶ سرویس دیگری مستقر کرده ایم تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانیم خدمات شستشوی مبل در پرند را به مشتریان این منطقه ارائه دهیم.

تعداد سرویسهای ما در شهر پرند

سرویس کاران ما در تمام مناطق شهر جدید پرند حضور دارند و سرویس ارائه میدهند. ما هم اکنون ۲ سرویس به صورت جداگانه برای ارائه شستشوی مبل در پرند مستقر کرده ایم به همین دلیل این دو بخش را به صورت جداگانه یعنی از (فاز ۰ تا فاز ۳) و (فاز ۴ تا ۶) تقسیم کرده ایم.

چگونگی ثبت سفارش مبل شویی در پرند؟

برای ثبت سفارش هر کدام از خدمات ما میتوانید به ۲ روش اقدام کنید روش اول که ما پیشنهاد میکنیم سفارش به صورت آنلاین است که با کلیک بر روی دکمه ای که در بالا و ابتدای صفحه قرار داده ایم به صفحه مورد نظر هدایت میشوید و در آنجا میتوانید ثبت سفارش کنید.

روش دوم ورود به بخش تماس با ما و برقراری تماس با یکی از شماره تلفن های ما میباشد.

چه زمانی میتوانید خدمات مبل شویی در پرند را ثبت کنید؟

برای ثبت سفارش به صورت آنلاین هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز که مایل بودید سفارش خود را فقط با چند کلیک در کوتاه ترین زمان ثبت کنید و اما در رابطه با مزایای استفاده از خدمات ما در پرند، که ما را متمایز از رقبا کرده در زیر توضیح داده شده است.

مزایای استفاده از خدمات پاک شو برای شستشوی مبل در پرند با دستگاه

  • انجام کار توسط پرسنلی کاربلد، منظم و متعهد
  • انجام کار بدونه کوچکترین آسیبی به پارچه و بدنه مبلمان
  • سرویس دهی در تمام ایام و ساعات
  • قیمت مناسب و به صرفه
  • قابلیت رزرو خدمات برای تاریخ و ساعت دلخواه

چرا باید مبل ها را فقط با دستگاه شست؟

مبلمان نیز مانند تمام وسایل پارچه ای دیگر کثیف میشود حتی ممکن است در اثر ریختن نوشیدنی یا غذا لکه ایجاد شود که در این صورت باید اقدام به شتشوی مبل کنید اما نه با استفاده از مواد شوینده خانگی و با دست چون ممکن است که به بافت و رنگ مبل خود آسب وارد کنید.

پس بهتر است که شستن مبل های خود را به یکی از مراکز مبل شویی خوب در پرند بسپارید تا هم نتیجه بهتری بگیرید و هم از آسیب رسیدن به مبل خود جلو گیری کنید.

سرویس اختصاصی ما برای مبل شویی در پرند

شهر پرند به دلیل گسترش در سالهای اخیر به یکی از شهر های پر جمعیت استان تبدیل شده است و دلیل این گسترش مهاجرت از شهر ها و محله های دیگر به این شهر جدید به دلیل قیمت نسبتا مناسب مسکن، دسترسی آسان، داشتن امکانات کافی و نبود ترافیک بوده است.

از همین رو نیاز به شرکتی که خدمات مبل شویی در پرند را به صورت اختصاصی و در تمام ایام انجام دهد احساس میشد که ما اقدام به مستقر کردن پرسنل خود در این شهر جدید کرده ایم تا توانسته باشیم نیاز به خدماتی اینچنین را برآورده کرده باشیم.

ما در حال حاضر علاوه بر شهر جدید پرند سرویس مبل شویی در رباط کریم را را نیز به همین صورت و به صورت جداگانه، توسط سرویسی جداگانه ارائه میدهیم.

شماره مبل شویی در پرند

اگر قصد ندارید سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و میخواهید با تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کنید به بخش تماس با ما مراجعه کنید در آن قسمت تمامی شماره تلفن های ما موجود است در صورت مشغول بودن خط ها با شماره های تهران تماس بگیرید.

تضمین کیفیت خدمات شستشوی مبل در پرند

عده ای از مشتریان که ما مراجعه میکنند از کیفیت خدماتی که سرویس کاران شرکت های دیگر انجام داده اند رضایت کامل نداشته و یا کاملا ناراضی بوده از همین جهت میخواهند که ما تضمین کیفیت شستن مبلمان را به آنها بدهیم.

سرویس کارانی که ما برای ارائه سرویس به منزل مشتری میفرستیم کاملا با تجربه بوده و مورد تایید مدیریت میباشند به همین دلیل بعد از انجام خدمات مبل شویی در پرند به مشتری پیامک ارسال میشود و از مشتری درخواست میکنیم تا رضایت یا عدم رضایت خود را بنویسند وبرای ما ارسال کنند

شما نیز میتوانید در انتهای همین صفحه نظرات مشتریان را که تجربه شستشوی مبل در پرند را داشته اند استفاده کنید تا در تصمیم گیری برای انتخاب ما با خیالی آسوده عمل کنید.

8 در مورد “مبل شویی در پرند”

  1. سلام وقت بخیر. خدمات مبل شویی در پرند را برای محدوده میدون استقلال هم انجام میدهید؟

  2. سلام من سفارشمو که مبل و صندلی هست رو انلاین ثبت کردم خواستم ببینم که کی میان برای شستشو.
    به اسم زمانی در فاز ۲ پرند ثبت کردم

    1. سلام تا ۵ دقبقه بعد از سفارش پیامک برای شما ارسال میشود و نهایتا تا ۱ الی ۲ ساعت زمان میبرد تا باهاتون تماس بگیرن

  3. سلام و درود.
    من چند روز پیش نیاز به خدمات مبل شویی در پرند داشتم وارد سایتتون شدم و سفارشمو ثبت کردم امروز اومدن انجام دادن
    خواستم یه تشکر ویژه از سرویس کارتون بکنم چون کارشون واقعا عالی بود قبلا از یه جای دیگه اومده بودن اصلا راضی نبودم اومدن بیست دقیقه ای مبلارو شستن و رفتن در حالی که کارکنان شما حداقل یک ساعت روی مبلام کار کردن و بعد شستن هم گفتن اگه لک یا کثیفی میبینید دوباره بشوریم
    و اینم بگم که همین که هزینه هارو تو سایت درج کردید معلومه که دارید شفاف کار میکنید و قیمت ها برای همه مشتری هاتون ثابته
    با تشکر از شما

    1. سلام خدمت شما.
      هدف ما ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت مشتریه. خیلی خوشحالیم که از حدمات ما راضی هستید

  4. سلام من دوتا مبل تک نفره دارم میخواستم تطهیر نشه هزینه را لطفا بفرمایید باتشکر

    1. سلام وقت بخیر به بخش نرخ خدمات در سایت مراجعه کنید و یا با یکی از شماره تلفن ها تماس بگیرید و یا میتوانید از طریق دکمه چت که در انتهای صفحه سمت راست وجود دارد به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید از این طریق میتوانید تصاویر مبل های خود را نیز برای ما ارسال کنید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا