خدماتی پاک شو

ساعت کاری

8 الی 21

ایام کاری

شنبه الی جمعه

مبل شویی در پونک و سردار جنگل

حرفه ما پذیرش و انجام سرویس مبل شویی در غرب تهران است. اگر ساکن این منطقه هستید و به دنبال خدمات مبل شویی در پونک و سردار جنگل میباشد میتوانید سفارش خود را ثبت کنید تا سرویس کاران ما که در آن محدوده هستند در سریع ترین زمان ممکن برای شستن مبل شما در منزلتان حاضر شوند.

به این نکته توجه داشته باشید که در صورت شستشوی مبلمان در منزل توسط خودتان و با استفاده از مواد شوینده خانگی ممکن است باعث آسیب جبران ناپذیری به پارچه آنها شود.

انتخاب بهترین مبل شویی در پونک و سردار جنگل

ما شاید اولین نباشیم اما تمام تلاش خود را کرده ایم که سرویس مبل شویی در پونک و منطقه سردار جنگل را با بهترین کیفیت ارائه دهیم ما بعد از انجام خدمات، نظرات مشتریان خود را درباره پرسنل و نحوه عملکردشان خواهیم پرسید و تا کنون تمامی مشتریان از خدمات ما راضی بوده اند

مناطق و محدوده هایی که سرویس ارائه میدهیم

ما هم اکنون مبل شویی در سردار جنگل و پونک را در تمام خیابان های این مناطق ارائه میدهیم و پذیرای سفارشات شما هستیم که نام تعدادی از محله ها را در زیر بیان کرده ایم:

  • بلوار های فلاح زاده، همیلا، میرزا بابایی
  • بلوار اصلی سردار جنگل و عدل
  • بلوار کمالی شرقی و غربی
  • خ سهند، بلوط و …
  • خیابانهای حیدری، حیدری مقدم
  • ایران زمین شمالی و جنوبی
  • چهار باغ، صفاریان طوسی
  • خ بهار، نسیم، فتح

آیا خدمات شستشوی مبل در پونک در منزل انجام میشود؟

تعدادی از مشتریانی که تا کنون از سرویس مبلشویی استفاده نکرده اند و میخواهد برای اولین بار مبل های خود را بشویند با تماس میگیرند و این سوال را مطرح میکنند که آیا خدمات مبل شویی در پونک در منزل انجام میشود یا باید حمل و در جایی دیگر شسته شوند در جواب این سوال باید بگوییم که تمام مراکزی که شستشوی مبل انجام میدهند در منزل مشتری یا محلی که شما تععین کرده اید انجام میشود و نیازی به حمل و جابه جایی نیست.

زمان شستشو و خشک شدن

زمان دقیقی را نمیتوان بیان کرد اما به طور میانگین ممکن است ۱ الی ۱ ساعتتو نیم زمان لازم باشد و برای خشک شدن نیز حدودا پنج ساعت باید از زمان شستشو بگذرد تا قابل استفاده باشند البته این زمان برای مبل های مخمل ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا