خدماتی پاک شو

ساعت کاری

8 الی 21

ایام کاری

شنبه الی جمعه

مبل شویی در اسلامشهر
مبل شویی در اسلامشهر و واوان با دستگاه و مواد شوینده مخصوص مبل

پاک شو ارائه دهنده خدمات مبل شویی در اسلامشهر با سرویس رایگان برای تمام این مناطق می باشد

بدونه شک مبل به یک بخش جدا نشدنی از خانه های ما تبدیل شده است پس برای حفظ زیبایی و کارایی آن لازم است اقداماتی انجام دهیم یکی از این اقدامات خشکشویی مبل در منزل است با شرکت ما تماس بگیرید تا بهترین پرسنل را برای شستشوی مبل در اسلامشهر به منزل شما بفرستیم.

پاک شو: بهترین مبل شویی در اسلامشهر

تعدادی از مشتریان ما به دلیل نقل مکان از تهران به اسلامشهر، همیشه از نداشتن سرویس مبل شویی در اسلامشهر شرکت پاک شو شکایت داشتند خبر خوش ما برای این عزیزان این است که هم اکنون در تمام مناطق اسلامشهر سرویس شستشوی مبل داریم با سرویس خشکشویی مبل در اسلامشهر علاوه بر تمیز شدن بی عیب و نقص ، تمام باکتری ها و آلاینده های موجود در سطح مبل را از بین ببرید.

نحوه خشکشویی مبل در اسلامشهر

ارائه خدمات مبل شویی در اسلامشهر خدماتی پاک شو و سرویس دهی رایگان به تمام این مناطق که در صورت تماس شما با ما و درخواست خدمات، پرسنل ما در اولین فرصت در منزل یا محل مورد نظر شما حاظر می شوند و با استفاده از دستگاه مبلهای شما را کاملا تمیز و نظیف می کنند.

شستن مبل در اسلامشهر

  1. در قدم اول با بازدید سرویس کاران ما از مبل های شما به نسبت کثیفی و لکه های موجود مواد شوینده را ترکیب میکنند و در مخزن دستگاه میریزند سپس با برسر که توسط دستگاه به چرخش در می آید شروع به شستشوی مبلمان شما میکنند تا تمام سطح را تمیز کنند.
  2. مرحله بعد با دستگاه خشک کن ، که با مکش مایعات و کف موجود از روی سطح مبلمان موجب خشک شدن مبل میشود انجام میگیرد.

مناطق تحت پوشش

ما تلاش کردیم که سرویس مبل شویی در اسلامشهر را در تمام مناطق اسلامشهر گسترش دهیم که عبارت اند از : قائمیه ، واوان ، زرافشان ، باغ فیض ، شهرک امام خمینی ، شهرک توحید ، شهرک انبیاء و …

و همچنین در اسفند سال ۱۴۰۰ اقدام به ارائه خدمات مبل شویی در پرند کرده که برای مشاهده میتوانید از طریق منوی بالا وارد صفحه مورد نظر شوید.

کثیف شدن مبلمان خانه

اثاثیه و لوازم خانه به خصوص مبلمان وقتی که کثیف میشوند و با شوینده های خانگی، لکه های آنها بر طرف نشود ممکن است آرامش شما را بهم بزنند و به فکر تعویض آنها بیفتید که این هزینه بسیار زیادی برای شما دارد پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس های شرکت پاک شو در اسلامشهر است تا بهترین نتیجه را به شما بدهند.

مبل شویی در اسلامشهر
مبل شویی در اسلامشهر

آیا همه مبلمان قابل شستشو با دستگاه هستند؟

همان طور که میدانید تنوع مبلمان بسیار زیاد است که باید با توجه به نوع پارچه و الیاف آنها شستشو انجام شود. ما به عنوان یک شرکت خدماتی کارکنان خود را آموزش داده ایم که نسبت به جنس و نوع مبلمان و نوع کثیفی و لکه های موجود، از مواد شوینده متناسب با آن استفاده کنند تا نهایت تمیزی را به مبلمان شما بدهند و البته بدونه هیچ گونه آسیبی به سطوح مبل

اسلامشهر۰۲۱۵۶۵۵۲۰۸۳تماس

2 در مورد “مبل شویی در اسلامشهر”

  1. سلام و درود
    پرسنل مودب، منظم و کار بلد
    من ساکن زرافشان اسلامشهر هستم سفارش مبل شویی برای مبلها و صندلی ها مو اینترنتی ثبت کردم خیلی زود اومدن انجام دادند
    من واقعا از کارتون رضایت کامل دارم امیدوارم همیشه کیفیت خدماتتون حفظ بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا