خدماتی پاک شو

ساعت کاری

8 الی 21

ایام کاری

شنبه الی جمعه

مبل شویی در کرج
مبل شویی در شهر کرج با دستگاه (شستشو در منزل مشتری انجام میشود)

ارئه خدمات مبل شویی در کرج شامل شستشوی انواع مبلمان استیل، راحتی، سلطنتی، پانچ و … شستشوی انواع صندلی نهار خوری در منزل و محل مورد نظر شما با دستگاه مخصوص مبل شویی و استفاده از مواد شوینده با کیفیت و با قیمت مناسب.

10 درصد تخفیف شستشوی مبل در کرج

لطفا به بخش قیمت ها مراجعه کرده و در صورت تمایل به استفاده از خدمات ما، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن سرویس کاران ما برای ارائه خدمات در منزل شما حاظر شوند.

در بخش سفارش آنلاین میتوانید تاریخ و ساعتی معین که میخواهید پرسنل ما برای ارائه خدمات به حضور شما برسند را تعیین کنید.

قیمت مبل شویی در کرج

تمام مواد لکه بر و شامپو های مورد استفاده ما از برند های معروف تهیه و خریداری شده که هیچ گونه آسیب و فرسایشی در رنگ و بافت مبل شما ایجاد نمیکند.

بطور کلی می توان گفت تعرفه شستشو در منزل فقط به تعداد مبلمان شما بستگی دارد. اگر تمایل به شستشوی مبلمان خود دارید، می توانید همین حالا از طریق قسمتی که در بالا قرار دادیم وارد قسمت قیمت ها شوید و در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید.


تمام ساکنین استان البرز در صورت نیاز به مبل شویی میتوانید از از طریق تماس با ما و یا از طریق سفارش آنلاین سفارش خود را ثبت کنید تا پرسنل ما در سریع ترین زمان ممکن برای انجام کار در منزل شما حاضر شوند.

مناطقی که در آنها خدمات مبل شویی در کرج ارائه میدهیم

هم اکنون در تمام محدوده ها و مناطق کرج خدمات و سرویس دهی ارائه میدهیم که در لیست زیر به تعدادی از این مناطق اشاره کرده ایم اما به دلیل وسعت شهر کرج قادر به لیست کردن تمام مناطقی که خدمات مبل شویی در کرج ارائه میدهیم نیستیم بنا بر این اگر نام محله مورد نظر شما در فهرست زیر نبود مطلع باشید که در تمام محله ها سرویس دهی داریم.

عظیمیه، اسلام آبادمبل شویی در گوهردشت
حسن آباد، کوی مدرسباغستان، کوی امامیه و قائم
مبل شویی در جهانشهرحیدر آباد، حصارک و گلشهر
کوی کارمندان شمالی، ولیعصرشاهین ویلا، مهر ویلا
چهارصد دستگاه، اصفهانیانمبل شویی در مهرشهر
شهرک فهمیده، قلمستان،خلج آبادشهرکهای ذوب آهن،مروارید و سرحد آباد و …
هم اکنون در تمام مناطق شهر کرج خدمات ارائه میدهیم.

هر چند وقت یک بار باید از خدمات شستشوی مبل در منزل استفاده کرد؟

اگر صندلی ها و مبلمان خود را فقط به دلیل کثیف به نظر رسیدن شستشو می دهید بستگی به خودتان و میزان استفاده تان از آنها دارد که می توانید هر ۶ ماه الی سالی یکبار آنها را بشویید. با این حال اگر آن را به دلایل بهداشتی بودن میخواهید شستشودهید ، باید هر ۶ تا ۹ ماه یک بار شسته شوند.

مزایای استفاده از خدمات مبل شویی در کرج

مبلمان یکی از اشیاء اصلی دکوراسیون خانه محسوب میشود که علاوه بر زیبایی منازل شما یکی از اصلی ترین مکان ها برای رفع خستگی ، استراحت و نشستن در خانه میباشد در واقع اولین جایی که بعد از ورود به منزل به سراغش میرویم نشستن بر روی مبلمان است از همین جهت باید در حفظ سلامت و بهداشت آن بکوشیم از مزایایی استفاده از مبل شویی در کرج میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شستشوی کامل بدونه آسیب به مبلمان
  • شستن بدونه نیاز به جابه جایی
  • استفاده از مواد شوینده با کیفیت
  • هزینه بسیار کمتر شستشو نسبت یه تعویض رویه مبل
  • زمان خشک شدن بسیار کمتر
  • آسیب ندیدن قسمت های چوبی بدنه مبل

شستشو چگونه انجام میشود؟

بعد از ثبت سفارش خود با شما تماس گرفته میشود تا زمان دقیق حضور پرسنل در منزلتان را به شما اعلام کنند بعد از هماهنگی های لازم و حضور کارکنان ما و بازدید از مبلها و یا صندلی هایتان، اگر گردو غباری بر روی مبلمان باشد با استفاده از جارو برقی صنعتی سطح مبلمان تمیز می شود سپس نسبت به میزان کثیفی مبل از مواد شوینده استفاده می شود عمل شستشوی مبل در کرج با دستگاه پولیشر جهت شستشو و دستگاه مکنده جهت خشک کردن استفاده می شود.

شستشوی مبل در منزل کرج

ما خدمات جامع شستشوی مبل در کرج را برای تمیز کردن و خشک کردن مبل ه به شما ارائه میدهیم مبل های شما به هر اندازه که کثیف باشند در منزل شما شسته و با بهترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد افرادی که برای شستن مبل به منزل شما می آیند با در نظر گرفتن میزان کثیفی و نوع مبلمان شما، مناسب ترین گزینه را برای شستشو ارائه میدهند

شماره مبل شویی در کرج

اگر به دنبال شماره مبل شویی در کرج هستید تا خدمات شستشوی مبل هایتان را انجام دهند میتوانید از طریق دکمه تماس با ما در ابتدای صفحه با ما تماس بگیرید در هر منطقه از کرج که باشید ما فقط به اندازه یه تماس تلفنی با شما فاصله داریم امام پیشنهاد ما به شما ثبت از طریق سفارش آنلاین می باشد.

پاک کردن لکه های روی مبلمان پارچه ای

معمولا در هر خانه ای مبل پارچه ای وجود دارد محبوبیت آن به دلیل طیف گسترده ای از رنگ و بافت و همچنین قیمت های کاملا مقرون به صرفه در مقایسه با مبل های چرمی است که به لطف مدل های فراوان ، انتخاب مبلمان متناسب با فضای داخلی آسان میباشد.

وجود کودکان ، حیوانات خانگی ، افراد بیمار یا عادت به غذا خوردن روی کاناپه و مبلمان منجر به ایجاد لکه می شود که نیاز به تمیز کردن مکرر از انواع لکه ها ، گرد و غبار و خاک دارد. برای نحوه انجام این کار ، ابتدا باید بفهمید که نوع لکه و آلودگی چ نوعی است.

معمولا اکثر لکه های ایجاد شده با شستشوی مبل در منزل با دستگاه از بین میروند اما در این بین لکه هایی که در اثر ریختن جوهر و یا روغن ایجاد میشود ممکن است تمیز نشوند که البته اگر به محض ایجاد این گونه لکه ها سریع اقدام به سفارش خدمات مبل شویی در کرج کنید تمیز خواهند شد.

اطلاعاتی در باره کرج و علت نیاز این شهر به شرکت های خدماتی

کرج یکی از کلانشهر های ایران است که به عنوان چهارمین شهر پرجمعیت ایران نیز شناخته می شود جمعیت این شهر به بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر میرسد که این آمار متعلق یه سال ۱۳۹۵ میباشد که اکنون جمعیتی بیش از آمار گفته شده است یکی از دلایل روز افزون جمعیت این شهر مهاجر پذیر بودنش است که بعد از تهران دومین شهر مهاجر پذیر کشور میباشد.

به همین دلیل افزایش جمعیت روز افزون شهر نیاز مبرم به شرکت هایی که خدمات مبل شویی در کرج انجام می دهند احساس میشود.

با تشکر از شما برای انتخاب شرکت ما

16 در مورد “مبل شویی در کرج , در تمام مناطق شهر کرج”

  1. سلام من سفارش مبل شویی در کرج داده بودم سرویس کاراتون هم به موقع اومدن هم خیلی از کارشون راضی بودم خواستم ازتون تشکر کنم

  2. سلام من از خدمات مبل شویی شما استفاده کردم و خیلی راضیم
    پیشنهاد میکنم بقیه هم سفارش آنلاین بدن که تخفیف داره

    1. سلام قیمت هایی که در سایت مشاهده کردید به تازگی بروز شده پیشنهاد میکنم سفارشتون رو آنلاین ثبت کنید

  3. سلام
    من خدمات شما رو تجربه کردم و واقعا راضی ام
    نسبت به بقیه جاها عالی بود

  4. من از مبل شوی شما در کرج استفاده کردم بسار از خدمات وکارکنان شما راضی بودم

  5. سلام ممنوم از مدریت وکارخوب تمیز شما واقعا پرسنل شما معجزه کردند بسیار با اخلاق بسیار معدب خیلی خیلی ممنونم…از بقیه م میخوام امتحان کنن

  6. سلام من از خدمات مبل شوی شما استفاد کردم بسیار راضی بودم ممنونم

  7. سلامبا تشکر از شما…من از کار شماوب موقع اومدن پرسنل وکار بسیار عالیشون خیلی ممنونم…با تشکر خمسه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا