خدماتی پاک شو

ساعت کاری

8 الی 21

ایام کاری

شنبه الی جمعه

شستشوی موکت در محل

شستشوی موکت در محل در تهران و موکت شویی در محل برای شستن موکت های چسبیده به زمین ، در کمترین زمان با دستگاه و مواد مخصوص موکت شویی و با قیمت مناسب

ارائه خدمات و سرویس دهی به ادارات , شرکت‌ها, سالن همایشات، سالن‌های تئاتر و سینما، مدارس, هتل‌ها, سالن‌های بزرگ و کوچک و … با ارائه فاکتور و مهر

برای مشاهده خدمات دیگر ما به صفحه اصلی مراجعه کنید. و برای دیدن بیش از صدها نمونه کار انجام شده از طریق دکمه زیر وارد شوید.

نمونه کار موکت شویی

یکی از معیار های انتخاب مراکز خوب سرویس دهنده شستشوی موکت در محل ، مشاهده نمونه کارهای آنها میباشد شما میتوانید از طریق تصویر مقابل تعداد اندکی از نمونه کارهای موکت شویی ما را مشاهده کنید.

خدمات شستشوی موکت در محل در تهران , موکت شویی در محل

ما هم اکنون خدمات شستشوی موکت در محل در تهران را در تمام مناطق پایتخت انجام میدهیم از شمال تا جنوب تهران و از غرب تا شرق تهران، لطفا به این نکته توجه کنید که ما به منازل مسکونی سرویس ارائه نمیدهیم و فقط به مواردی که در ابتدا گفته شده سرویس ارائه میدهیم.

شستشوی موکت اداری
شستشوی موکت اداری در محل با دستگاه

از چه دستگاهی برای شستشوی موکت استفاده میشود؟

برای شستن موکت ها از دستگاه پولیشر و برای خشک کردن موکت‌ها از دستگاه مکنده صنعتی آب و خاک استفاده میشود.

برای ارائه هر گونه خدماتی نیاز به تجهیزات است و تمیز کردن موکت ها نیز مانند هر صنف و صنعت دیگری به تجهیزات نیاز دارد. تجیهزات تمیز کننده ما در تمام اماکنی که برای شستشوی موکت در محل به ما مراجعه کرده‌اند بسیار عالی عمل کرده و توانسته‌ایم نتیجه بسیار خوبی به مشتریان ارائه دهیم.

تیم خبره پاک شو به حفظ یک موکت سالم , تمیز و مرتب به شما کمک می کند امروزه اکثر تولید کنندگان موکت، برای جلو گیری از آسیب دیدن، افزایش طول عمر و سالم ماندن موکت ها استفاده از دستگاه پولیشر برای نظافت و موکت شویی در محل را توصیه می کنند.

برای دیدن تصاویر نمونه کارهای شستشوی موکت در محل در تهران به بخش نمونه کارها مراجعه کنید.

شستشوی موکت در محل

مراحل موکت شویی که قبل از شستشوی موکت در محل انجام می شود

مراحلی که در زیر آورده شده (مراحل قبل از شست و شوی موکت) است قبل از اقدام به شستن لازم است موکت بررسی و آماده سازی شود تا نتیجه بهتری به مشتریان ارائه دهیم قطعا هم مشتری و هم پرسنل ما خواهان موکتی بدونه لک و کثیفی هستند بنابر این موارد زیر ضروری هستند و باید انجام شود:

بازدید از موکت و جارو برقی کشیدن

کارکنان ما در هنگام حضور در محل شما برای خدمات موکت شویی، سطح رویی موکت را بررسی میکنند تا اگر مواردی مانند خاک یا آشغال روی موکت بود با استفاده از جارو برقی آنها را تمیز کنند تا مانعی در مراحل شستشوی موکت در محل ایجاد نکنند.

لکه گیری و آماده سازی برای شستشوی موکت

لکه گیری موکت
پاک کردن لکه از روی موکت با استفاده از مواد لکه بر

بعد از پاکسازی موکت از آشغال های ریخته شده، سر تا سر موکت ها دوباره بازدید و بررسی میشود تا اگر لکه هایی وجود داشت که نیاز به لکه بر بود و لازم بر این بود که مواد لکه بر برای مدتی روی آنها بماند تا پاک شوند استفاده کنند.

سپس با توجه به درجه کثیفی موکت، مواد شستشو و مواد لکه گیری موکت را ترکیب کرده و مقدار غلظت مواد را تعیین میکنند تا نتیجه بهتری به شما ارائه دهند.

تخفیف در شستشوی موکت در محل در صورت استفاده دوره ای

تمام اماکن و مراکزی که در تهران و حومه به صورت دوره ای از سرویس موکت شویی و شستشوی موکت در محل استفاده میکنند کافیست یک بار از خدمات ما استفاده کنند کیفیت کار ما را ببینند و در صورت رضایت میتوانند به صورت قرار دادی یا دوره ای از خدمات ما استفاده کنند تا هزینه کمتری پرداخت کنند.

روش و مراحل موکت شویی در محل با دستگاه پولیشر

شستشوی موکت در محل با دستگاه پولیشر انجام میشود پولیشر یک گزینه برای موکت شویی در محل نیست بلکه در حال حاضر بهترین گزینه است البته مواد شوینده ای که مورد استفاده قرار میگرد و پرسنلی که خدمات را انجام میدهند نتیجه کار را مشخص خواهند کرد.

به طور خلاصه شست و شوی موکت در محل با دستگاه پولیشر طی ۳ مرحله انجام میشود که هر کدام را به صورت کامل توضیح داده ایم که عبارت است از:

  1. شستشو با دستگاه موکت شویی پولیشر
  2. لکه گیری مجدد موکت
  3. آبگیری و خشک کردن موکت

مرحله اول: شستشوی موکت با دستگاه پولیشر (موکت شویی)

در این روش و در مرحله اول، شستشو با دستگاه پولیشر که مخصوص موکت شویی طراحی و ساخته شده است انجام میشود این دستگاه دارای فرچه‌ای با درجه زبری متوسط و با ابعاد حدودا نیم متر است و دارای مخزن آب گرم، مواد شوینده و مواد لکه بر می باشد.

هنگام روشن کردن دستگاه شامپو و مواد به سطح موکت اسپری میشود و به صورت همزمان پولیشر شروع به کار می کند و کار شستشو را انجام میدهد این عملیات تا زمان تمیز شدن کامل موکت‌ها انجام میشود.

مرحله دوم: لکه گیری مجدد

اگر مطالب بالا را خوانده باشید متوجه شده اید که قبل از شستن موکت لکه گیری انجام میشود اما جهت اطمینان بعد از شستشو نیز دوباره سطح موکت بررسی خواهد شد تا اگر لکه ای وجود داشت توسط مواد لکه بر لکه گیری شود.

مرحله سوم: آبگیری، مکش مایعات و خشک کردن موکت

مرحله بعد خشک کردن است که به وسیله جارو برقی‌های صنعتی آب و خاک انجام میشود قدرت مکندگی این دستگاه باعث جذب تمام آب و مایعات موجود بر روی سطح موکت میشود وحتی تمام پرزهایی که از قبل بر روی موکت وجود داشته توسط این دستگاه برداشته میشود.

زمان خشک شدن کامل موکت ها بعد از شستشو

خشک شدن موکت ها به جنس آنها و مقدار ضخامت آنها بستگی دارد اما به طور معمول حدودا ۶ تا ۸ ساعت زمان نیاز است تا کاملا خشک شود و در این مدت زمان نباید هیچ گونه تردد و رفت و آمدی بر روی موکت انجام شود.

زمان خشک شدن موکت

قیمت شستشوی موکت در محل با دستگاه پولیشر

هزینه و قیمت شستشوی موکت در تهران به صورت متری محاسبه میشود و قیمت ما برای هر متر مربع نرخی است که توسط اتحادیه تعیین میشود شما میتوانید به بخش نمونه کارها مراجعه کنید و درآنجا قیمت ها را مشاهده کنید و یا از طریق دکمه ای که در بالا قرار داده ایم هزینه‌ها را مشاهده کنید.

و یا با تماس با ما و یا از طریق گفتگوی آنلاین که در سمت راست صفحه نمایش قرار دارد و یا از طریق whats app ما قیمت ها را بپرسید و اگر سوالی در رابطه با نحوه شستن موکت در محل داشتید با ما در میان بگذارید.

موکت شویی در محل
موکت شویی در محل

انواع روش های شستشوی موکت در تهران:

در حال حاضر فقط ۲ روش برای شستن موکت چسبیده به زمین وجود دارد اما اگر امکان جدا کردن موکتها از کف وجود داشته باشد یک روش دیگر وجود دارد که در مراکز قالیشویی انجام میگیرد که در ادامه به توضیح مختصری در مورد آن نیز پرداخته ایم.

۱-موکت شویی در محل با دستگاه بخار شور: در این روش لکه های موکت پاک نمیشود و سطح موکت تمیز نمیشود از بخار شور معمولا برای ضد عفونی کردن استفاده میشود نه برای تمیز کردن، این روش معمولا برای پاکسازی سطوح سرامیکی و سطوح فلزی مورد استفاده قرار میگیرد.

۲- شستشوی موکت در محل با دستگاه پولیشر: در این روش چون از آب گرم، مواد شوینده، شامپو و مواد لکه بر استفاده میشود و به وسیله دستگاه برس کشیده میشود سطح موکت و حتی لکه های عمقی هم کاملا تمیز می شود که بهترین و بیشترین و تنها روش استفاده برای موکت های چسبیده به زمین است.

۳- شستن موکت توسط قالیشوی: در این روش نیز چون از دستگاه های مخصوص برای شستن استفاده میشود موکت به طور عمقی تمیز میشود و مزیت خاصی که دارد این است که به طور کامل آب کشی میشود.

اما ممکن است باعث ایجاد چین و چروک در موکت شود. اما این روش را نمیتوان برای موکت هایی که به کف زمین چسبیده شده اند استفاده کرد زیرا برای شستشو موکت در قالیشویی باید موکت ها از کف جدا شوند.

بهترین گزینه برای موکت شویی کدام است؟

در جدول زیر از نظر کیفیت هر سه مورد را مقایسه کرده ایم اما اگر میخواهید بدانید بهترین گزینه برای بهترین نتیجه گیری کدام است باید بگوییم اگر موکت های شما قابلیت جدا شدن از کف زمین را دارند بهترین گزینه شستن در قالیشویی است اما اگر موکتها از کف زمین جدا نمیشود بهترین گزینه شستشو با دستگاه پولیشر است.

شستن موکت با دستگاه بخار شور به هیچ وجه پیشنهاد نمیشود چون که روش مناسبی برای این کار نیست و نباید توقع داشت که مانند دو روش قبل عمل کند.

مقایسه روش های شستشوی موکت

در جدول زیر هر سه روش را به هم مقایسه کرده ایم و نکات مثبت و منفی هر یک را درج کرده ایم

عملکردشستشو با پولیشرشستشو با بخار شورشستشو در قالیشویی
پاک شدن لکه های موکتتمیز میشود تاثیر بسیار کمی داردپاک میشود
شستن تمام قسمت هابلهبلهبله
ایجاد پارگیبه هیچ وجهبه هیچ وجهامکان پارگی وجود دارد
ایجاد چین و چروکایجاد نمیشودایجاد نمیشودممکن است کمی چین و چروک ایجاد شود
آسیب دیدن موکتهیچ آسیبی نمی بینداگر حرارت تنطیم باشد آسیب نمیبینداحتمال آسیب وجود دارد
آبکشی میشودتقریبا آبکشی میشود آبکشی نمیشودکاملا آب کشی میشود
زمان خشک شدنحدودا ۶ الی ۸ ساعت۵ الی ۸ ساعت۳ الی ۵ ساعت
جدول مقایسه انواع شستن موکت
شستشوی موکت
نمونه کار شستشوی موکت در محل

آیا با شست و شوی موکت در محل با دستگاه لکه ها پاک می شوند؟

اگر مدت زمان زیادی از ایجاد لکه گذشته باشد پاک کردنشان کاری دشوار و زمان بر است که بسته به نوع لکه از لکه بر های متناسب با آن استفاده میشود که با تجربه ای که ما در این زمینه داریم حدود ۹۰ درصد لکه ها تمیز میشوند.

آیا با موکت شویی در محل لکه های جوهر و چربی تمیز میشوند؟

در بعضی موارد پاک کردن بعضی از لکه ها به دلیل نفوذ لکه به بافت موکت امکان پذیر نیست مانند لکه های جوهر و چربی پس به محض ایجاد این لکه ها با یکی از مراکز معتبر موکت شویی در محل تماس بگیرید و سعی کنید که با حوله و آب محل مورد نظر را تمیز کنید.

نکته: لکه هایی مانند جوهر ممکن است تمیز نشوند زیرا بافت موکت جوهر را به خود جذب کرده و باعث تغییر رنگ آن قسمت میشود.

مزایای استفاده از سرویس موکت شویی در محل

  • شستن در کمترین زمان
  • هزینه کمتر نسبت به روش های دیگر
  • جلوگیری از تا خوردگی و چروک شدن موکت
  • شستشوی عمقی و در حضور مشتری
  • عدم نیاز جا به جا کردن وسایل سنگین بر روی موکت

شستشوی موکت چسبیده به زمین

در سالن های بزرگ ودر تعدادی از خانه ها، محل ها و راه پله ها از موکت های چسبیده به زمین استفاده میکنند به دلیل چسبی که موکت را به کف زمین چسبانده حتی اگر رفت آمد و تردد زیادی روی این نوع موکت صورت گیرد جمع نمیشود و چین و چروک ایجاد نمیشود موکت های چسبیده به زمین به دلیل ثابت بودن و عدم جابه جا شدن حتما باید از سرویس شستشوی موکت در محل با دستگاه برای تمیز کردن استفاده کنند

شستشوی موکت با دستگاه موکت شویی در محل در تهران برای هتل ها ، شرکت ها ، سالن ها و…

موکت ها پر کاربرد ترین و محبوب ترین پوشش برای کف هتل ها ، شرکت ها و سالن های بزرگ و کوچک میباشد و به خاطر طرح های متنوع و زیبا و همچنین نظافت و شستشوی آسان بسیار مورد استقبال این مکانها قرار گرفته است.

در این مکان ها به دلیل رفت و آمد و تردد زیاد موکت ها نسبتا زود تر از سایر مکان ها کثیف میشوند تیم خدماتی پاک شو پاک شو آماده سرویس دهی برای شستشوی موکت در محل در تهران و حومه و ارائه خدمات با کیفیت و با در نظر گرفتن قیمت مناسب برای این اماکن میباشد.

چرا از موکت برای برای پوشاندن کف استفاده میشود

موکت نوعی کف پوش است که به خاطر طرح ها و رنگ های متعدد و متفاوت ، نمای زیبایی به کف خانه ها و محل کار میدهد و به خاطر سبک بودن و نصب راحت و تنوع در انواع طرح و ضخامت و برش آسان در ابعاد دلخواه در تمام مکان ها قابل استفاده است مساحت محل کار و خانه ی شما هر متراژ و ابعادی داشته باشد میتوانید طرح و رنگ موکت را انتخاب کرده و نصب کنید.

17 در مورد “شستشوی موکت در محل تهران , موکت شویی در محل”

  1. شـــــرفیان

    ✒درور برشما
    ما به دلیل اینکه موکت ها ی شرکت چسبیده به زمین بود همیشه بامعضلات بهداشتی موکت مواجه بودیم
    از خدمات موکت شویی در محل شما استفاده کردیم و صمیمانه نهایت رضایت وسلامت را داریم
    امیدوارم مثل همیشه پاک بدرخشید
    باتشکر وسپاس فراوان ازشما.

  2. سلام روز به خیر
    ما از خدمات شستشوی موکت در محل شما استفاده کردیم و واقعا از کار خوبتون و پرسنل خوبتون تشکر میکنم

  3. با سلام قیمت موکت شویی رو میخواستم بدونم میخوام شستشوی موکت در محل انجام بشه چون موکت ها چسبیده به کف زمین و نمیشه جدا کرد.
    قیمت هر یک متر مربع چنده؟

    1. سلا و عرض ادب
      لطفا برای استعلام قیمت شستشوی موکت وارد قسمت تماس با ما که در بالای صفحه قرار دارد شوید و با یکی از شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا همکاران ما راهنماییتون کنن.در ضمن میتوانید در قسمت نمونه کارها، تعدای از نمونه کارهای انجام شده ما را مشاهده کنید

  4. سلام روزتون بخیر
    ما برای شستشوی موکت شرکتمون از خدمات شما استفاده کردیم که در اینجا خواستم هم از پرسنل خوبتون و هم از کار خوبتون نهایت تشکر رو کنم

    1. ما هم برای شستن صندلی و شستن موکت از خدماتتون استفاده کردیم و واقعا راضی بودیم.ممنون

  5. سلام . تقریبا ۴ ماه پیش از شرکت شما اومدن موکت های مارو که چسبیده به زمین بودو شستن الان خواستم برای یک مکان دیگه سفارش بدم فقط خواستم ببینم قیمت شستشوی موکت تغییر کرده یا خیر؟

  6. سلام من میخواستم سفارش موکت شویی بدم ولی قبلش یه سوال دارم ما یک سالن داریم که کفش موکته یه قسمت هایی از موکت رو چون گلدون گذاشته بودیم و آب گلدون روی موکت ریخته شده خیلی زرد شده الان میخوام بدونم که با شستشوی موکت با دستگاه این زردی برطرف میشه یا نه؟

    1. سلام و درود
      آب اگر برای مدت زیادی روی موکت بمونه باعث پوسیدگی و خراب شدن اون میشه و الان اگر اون قسمت هایی که آب ریخته شده و زرد شده پوسیده نشده باشه بله برطرف میشه اما اگر پوسیده باشه متاسفانه برطرف نمیشه

  7. شما کار شستشوی موکت آمفی تئاتر هم انجام میدید؟ قسمتی از سالن به صورت پله ای است و هر پله دارای صندلی است که به وسیله پیچ و مهره به زمین وصل شده و نمیشه جدا کرد؟

    1. سلام و درود
      همان طور که در توضیحات سایت نوشته شده ما خدمات شستشو را برای تمام مراکز از جمله آمفی تئاتر انجام میدیم که کاملا با دستگاه انجام میشود.

  8. درود بر شما
    ما برای شستشوی موکت سالن ادارمون از خدمات شما استفاده کردیم در اینجا خواستم رضایت خود را اعلام کنم هم از نظر کیفیت کار و هم از نظر عملکرد و رفتار پرسنلتون

    1. درود بر شما
      حوشحالیم که از عملکرد و رفتار پرسنل ما رضایت کامل دارید و ممنون از ایکه نظر خود را اعلام کردید.

  9. سلام و عرض ادب
    ما کف شرکتمون موکت نصب شده در بعضی از نقاط لکه های چایی و قهوه ایجاد شده
    موکت قابلیت جدا شدن از کف را ندارد به همین دلیل میخواهم که شستشوی موکت در محل انجام بشه البته با دستگاه
    خواستم ببینم که با این روش این لکه ها کامل برطرف می‌شود یا خیر؟
    لطفا در اولین فرصت پاسخ بنده را بدهید
    با تشکر از شما

    1. سلام ممنون
      اگر مطالب سایت را مشاهده کرده باشید درباره پاک شدن انواع لکه های موکت به صورت کامل مطالبی عنوان و درج شده است اما به صورت خلاصه باید بگوییم که شستشوی موکت در محل و با دستگاه موکت شویی انجام میشود و اگر لکه های ایجاد شده بر روی موکت شما لکه نوشیدنی باشد بله کامل تمیز خواهد شد بعد از شستشو نیز اگر لکه ای باقی مانده باشد دوباره به صورت دستی و با مواد لکه گیری خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا